موج خبری ۱

سیاسی/ اعتقادی/اجتماعی

موج خبری ۱

سیاسی/ اعتقادی/اجتماعی

متن شکایت از دکتراحمدی نژاد

از خاندان چیز، خانواده آقای چیز، خود آقای چیز، صفایی چیز، غلامحسین چیز، شهرام چیز و جمعی دیگر از پابرهنگان اقتصادی و... چیز... اسمش خوب بودها؛ چیز دیپلمات به قوه قضائیه

باسلام و تحیات

احتراماً به استحضار می‌رسد که شخصی به نام محمود در یک مناظره تلویزیونی، همه ما را پشت‌بند هم ردیف کرده. نامبرده که دیکتاتور است به ما تهمت زده و ما را تلویحاً متهم به دزدی کرده و این در حالی است که در لغت میان دزدی، سرقت و اختلاس تفاوت‌های عدیده‌ای وجود دارد و یک چیز دیگر؛ این شخص در آن مناظره متهم به بداخلاقی است. نامبرده بعد از بسم‌الله الرحمن الرحیم و دعای فرج هرچی ناسزا بوده، بار ما کرده. این ماجراجوی فریبکار خلافکار خرافاتی خیال‌پرداز در ادامه ناسزاهای خود، همین‌طور فحش‌ بار ما کرده و خب؛ از آنجا که وی پنهان‌کار، خودمحور، سطحی‌نگر و قانون‌گریز است و در ضمن دیکتاتور هم هست، این چیزها را به ما گفته و اگر مسلمانی از این غصه دق کند باید سریعاً وی را به بیمارستان منتقل کرد..................

از خاندان چیز، خانواده آقای چیز، خود آقای چیز، صفایی چیز، غلامحسین چیز، شهرام چیز و جمعی دیگر از پابرهنگان اقتصادی و... چیز... اسمش خوب بودها؛ چیز دیپلمات به قوه قضائیه

باسلام و تحیات

احتراماً به استحضار می‌رسد که شخصی به نام محمود در یک مناظره تلویزیونی، همه ما را پشت‌بند هم ردیف کرده. نامبرده که دیکتاتور است به ما تهمت زده و ما را تلویحاً متهم به دزدی کرده و این در حالی است که در لغت میان دزدی، سرقت و اختلاس تفاوت‌های عدیده‌ای وجود دارد و یک چیز دیگر؛ این شخص در آن مناظره متهم به بداخلاقی است. نامبرده بعد از بسم‌الله الرحمن الرحیم و دعای فرج هرچی ناسزا بوده، بار ما کرده. این ماجراجوی فریبکار خلافکار خرافاتی خیال‌پرداز در ادامه ناسزاهای خود، همین‌طور فحش‌ بار ما کرده و خب؛ از آنجا که وی پنهان‌کار، خودمحور، سطحی‌نگر و قانون‌گریز است و در ضمن دیکتاتور هم هست، این چیزها را به ما گفته و اگر مسلمانی از این غصه دق کند باید سریعاً وی را به بیمارستان منتقل کرد.

جناب قاضی! در جمع ما هتک حرمت واقع‌شده‌ها از استوانه انقلاب تا مکعب مستطیل نظام و ذوزنقه متوازی‌الاضلاع وجود دارد و محمود این همه را به هیچ گرفته و نامزد طرفدار ما را به چیز چیز انداخته، جنایتی بزرگ، بدعتی خطرناک و ضایعه‌ای بس اسف‌انگیزناک.

جناب قاضی! ما مظلومان برخلاف ادعای آقای محمود، زندگی بسیار چیز و درآمد ناچیزی داریم. راننده‌های ما همگی ساده‌زیستند. سرایدار خانه ما ساده زندگی می‌کند. خدمتکار منزل ما بسیار زندگی فقیرانه‌ای دارد. باور بفرمایید که در کاخ‌های اشرافی ما خبری از تجملات نیست. ما در زندگی پرزرق و برق‌مان اصلاً بریز و بپاش نداریم، آن وقت این آقا محمود مردم‌فریب، جلوتر از دیکتاتورها، بداخلاقی‌ انتخاباتی کرده و هنگام صحبت‌های آقای چیز، در حال تبسم دیده شده و این برخلاف نص صریح قانون اساسی است.

آقای قاضی! آقای محمود برای ما در دنیا آبرو نگذاشته. یا این چیز، سفرهای استانی، برداشته شهرستانی‌ها را پررو کرده. بعد گفته مدرک خانم آقای چیز، قلابی است. بعد به پسران ما گفته میلیاردر هستند. بعد به کرباسچی گیر داده و او را چیز کرده و کرباسچی در فیلم کروبی برای فقرا اشک ریخت و این خود بیانگر ساده‌زیستی آقای کرباسچی است.
قاضی محترم! پسران ما اگرچه قبل از انقلاب، بچه‌سال بودند اما از همان زمان وضع‌شان خوب بود. ما حتی یکی از آقازاده‌های‌مان از قبل تولد، میلیاردر بود و این هیچ ربطی به چیز ندارد. ماها کلاً جداندرجد خرپول بودیم. هدایتی باید پیش ما لنگ بیندازد. یا این صفایی چیز. خب، فراهانی از نوادگان قائم‌مقام است و از همان زمان قاجار، وضعش توپ بوده و اصلاً به احمدی‌نژاد چه مربوط که ما از کجا این همه چیز به دست آورده‌ایم؟!
ای قاضی محترم! یا به پرونده ما رسیدگی می‌کنی یا از تو هم شکایت کنیم؟ دیگر حوصله‌ات را نداریم... آهان، این آقای محمود، مگر مارکوپولو است که این همه سفر می‌رود؟ یا به ما می‌گوید که از بیت‌المال، سوءاستفاده کرده‌ایم. این دروغ است. ما از بیت‌المال، استفاده شاید کرده باشیم اما خدا به سرشاهد است که سوءاستفاده نکردیم. استفاده که اشکالی ندارد.

هی قاضی! تا چهارتا لیچار بارت نکردیم، احمدی‌نژاد را می‌بری زندان و ‌الا هر چیزی دیدی از چشم خودت دیدی و خودت که زور ما را می‌دانی... فعلاً بای... راستی، مشکلی چیزی نداری که؟! ما در راه اسلام، پول‌های زیادی خرج کرده‌ایم. البته از بیت‌المال نبوده. ما کلاً خرمایه‌ایم. ملتفتی که؟

آهای! گفته باشیم اگر بعد از این شکایت کسی بازداشت شد یا مورد عنایت قرار گرفت آن یک چیز دیگر است و ربطی به این شکایت ندارد. گفته باشیم.


روش‌های شکست دادن
دکتر احمدی‌نژاد در مناظره


علیرضا بهشتی : نظر به نتیجه مناظره میان میرحسین و احمدی‌نژاد در زیر راهکارهای غلبه بر رئیس‌جمهور،‌تقدیم دو نامزد باقیمانده می‌شود. امیدواریم با استفاده از بسته پیشنهادی زیر،‌ مناظره‌های بعدی با نتایج بهتری ختم شود.

1ـ فرار به جلو کنید. مدعی شوید تخت جمشید اگرچه توسط ساسانیان ساخته شد اما مجوز ساخت آن با تصویب نمایندگان مجلس ششم داده شد.

2ـ احمدی‌نژاد را متهم کنیم که با فرصت‌سوزی نتوانست از شهرام جزایری پول بگیرد. بگویید: کسی که نتواند از شهرام جزایری بتیغد حکما کشور را هم نمی‌تواند اداره کند.

3ـ هر جا که به فراخور مناظره صحبت فقرا شد، با صدای بلند گریه کنید. وسط گریه آنقدر داد بزنید که اعصاب مجری و احمدی‌نژاد خرد شود. حتی بهتر است از شدت تاثر دقایقی را روی میز افتاده،‌ غش کنید.

4ـ اگر احمدی‌نژاد در لابه‌لای بحث به خانه اشرافی آقای کرباسچی در کنار پارک جمشیدیه اشاره کرد، ‌بحث را بکشید به چند خیابان آن طرف‌تر و خانه خودتان را هم به رخ احمدی‌نژاد بکشید! بعد، رو به‌ دوربین کرده و با اشاره به خانه محقر احمدی‌نژاد در نارمک به وی بگویید، شما چگونه می‌خواهید کشور ایران را با مساحت یک میلیون و ششصد و چهل و هشت هزار و صد و نود و پنج کیلومتر مربع اداره کنید، در حالی که متراژ خانه‌تان، با احتساب انباری و پارکینگ بیشتر از 120 متر نمی‌شود؟ هان؟!

ـ کم نیاورید. هر جا دیدید که دکتر دارد پرونده‌ای را رو می‌کند، با عوض کردن بحث بگویید: اون زمانی که من در زندان بودم تو اصلا چند سالت بود؟

ـ وسط حرف‌های‌تان آمار بدهید که مجلس ششم در مقایسه با مجالس دیگر نظیر مجلس ختم و مجلس عروسی عملکرد بهتری داشته است.

ـ هرگز مثل مناظره با آقای رضایی از مجری نخواهید که یک مناظره هم میان تیم دو نامزد برگزار کند. ممکن است برخی این خواسته شما را تعبیر به این کنند که کم آورده‌اید.
ـ از شما اقلیت دینی « اهل حق» حمایت کرده‌اند. به دکتر بگویید، از آنجا که اهل حق از من حمایت کرده، پس لابد طرفداران شما اهل باطل هستند.

ـ با توجه به پیش‌بینی سعید حجاریان از مناظره موسوی و احمدی‌نژاد، ‌شما اگر 5 بر صفر هم ببازید باز نسبت به میرحسین در وضع بهتری قرار دارید و می‌توانید بعد از احمدی‌نژاد به عنوان نفر دوم به مرحله «پلی‌آف» بروید.

ـ بعد از اینکه احمدی‌نژاد گفت: «اللهم عجل لولیک الفرج و النصر»، ‌شما هم بگویید: «سمع‌الله لمن حمده

ـ اگر دیدید حرف خاصی برای گفتن ندارید از مجری بخواهید 10 دقیقه‌تان را 5 دقیقه حساب کند. گاهی سنگین‌تر این است که انسان اصلا حرف نزند.

ـ مراقب باشید وسط مناظره ولو برای یک دقیقه خواب‌تان نبرد که بعد بگویید، وسط‌های مناظره، من داشتم بهتر حرف می‌زدم، دو دقیقه خوابیدم، بلند که شدم، دیدم احمدی‌نژاد بهتر دارد حرف می‌زند.

ـ اگر دیدید ‌به‌‌رغم همه نکات گفته شده باز هم از پس احمدی‌نژاد بر نمی‌آیید، احمدی‌نژاد را ول کنید و به میرحسین و خاتمی بد و بیراه بگویید. بگویید، خاتمی را من رئیس‌جمهور کردم،‌ آن وقت رفته از میرحسین حمایت می‌کند! در این بخش، از کلمه «چیز» زیاد استفاده کنید. می‌توانید خود را به آن راه زده و مثلا اسم میرحسین را فراموش کرده باشید، بگویید: آقای ... آقای چیز ... اسمش خوب بودها!

ـ با شیخوخیت و ریش‌سفیدی از آقای ضرغامی بخواهید که مصاحبه را به گونه‌ای پخش کند که انگار شما برنده مناظره هستید.

ـ به روزنامه اعتماد ملی بگویید که در صورت کم‌آوردن شما در مناظره، تیتر یک را این طوری انتخاب کند: «سانسور صحبت‌های کروبی» و یا «قطع برق هنگام صحبت‌های کروبی» با این شرح که «در 10 دقیقه ویژه کروبی برق مناطق زاگرس‌نشین می‌رفت و هنگام 10 دقیقه ویژه احمدی‌نژاد، ‌دوباره برق وصل می‌شد. این کار در تمام طول مناظره تکرار شد». بعد حالا «ارشاد» گیر داد، فردایش تکذیب می‌کنید. گور بابای اخلاق انتخاباتی!


تست‌های انتخاباتی


1ـ برای بهتر شدن شرایط مناظره بین کاندیداها چه پیشنهادی دارید؟

الف) مناظره‌ها به صورت رفت و برگشت در منزل کاندیداها برگزار شود.
ب) آقای کروبی و موسوی چند نفر همراه
خود بیاورند.
ج) قابلیت استفاده از کلمه «موچم» در مناظره‌ها وجود داشته باشد.
د) مجری به فنون دفاعی ـ رزمی آشنایی کامل داشته باشد.

2ـ به پیشنهاد آقای X موسوی با یک تیم 14 نفره مشغول تمرین مناظره با ... است.
الف) کروبی ب ) رضایی‌
ج) احمدی‌نژاد د) مردمی‌نژاد

3ـ حجاریان، از هواداران موسوی: مناظره با احمدی‌نژاد برای موسوی مانند مسابقه فوتبالی است که اگر نرود.... و اگر برود... بازنده می‌شود.
الف) 3 ـ هیچ / 6 ـ هیچ
ب) 3 ـ هیچ / همان 3 ـ هیچ
ج) 3 ـ هیچ / در 3 ست پیاپی
د) 3 ـ هیچ (که به کمیته صیانت از آرا اطلاع دهد) / 6 ـ هیچ (که نامردیه)

4ـ خاتمی در جلسه ستاد حامیان موسوی: هر کاری می‌کنید بکنید، فقط مراقبت کنید... عصبانی نشود، والا ... ما را بر هم می‌زند.
الف) کروبی ـ بازی ب) کروبی ـ حال
ج) کروبی ـ کارهای د) کروبی ـ نقشه‌های

5 ـ علت گریه کرباسچی در فیلم تبلیغاتی کروبی چه بود؟
الف) آلودگی هوا
ب ) نداشتن منابع مالی برای اجرای وعده پرداخت 200 هزار تومان به هر ایرانی
ج) تراکم فروشی و خانه خراب کردن مردم تهران
د) خرید خانه‌های فقرا با قیمت بالا!

6ـ بنا به دستور آقای چیز، 5 هزار کامپیوتر قسطی در میان فعالان ستادهای آقای ... توزیع می‌شود.
الف) محمود احمدی‌نژاد
ب) مهدی کروبی
ج) مهندس میرحسین موسوی
د) دکتر میر حسین موسوی

7ـ با توجه به سؤال قبل، به نظر شما منابع مالی
5 هزار کامپیوتر از کجا تامین می‌شود؟
الف) ثروت شخصی آقای چیز
ب) 300 میلیارد پول نفت گم شده!
ج) یک میلیارد دلار پول نفت گم‌شده!
د) به توچه آخه؟!

8ـ رسایی: ... همه خانواده‌اش را علیه ... بسیج
کرده است.
الف) غلامحسین الهام ـ احمدی‌نژاد
ب) فاطمه رجبی ـ احمدی‌نژاد
ج) هاشمی ثمره ـ احمدی‌نژاد
د) هاشمی رفسنجانی ـ احمدی‌نژاد

9- زاکانی: همه سرمایه دانشگاه ....... علیه .......... بسیج شده است.
الف) آزاد- هاشمی!
ب) پیام نور- احمدی‌نژاد!
ج) خواجه نصیر- کروبی (چرا؟!)
د) آزاد – احمدی‌نژاد

10- ........... در حال تلاش برای ایراد آخرین خطبه نماز جمعه قبل از انتخابات است.
الف) رئیس مجلس خبرگان
ب) رئیس اسبق مجلس
ج) رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام
د) ‌رئیس‌جمهور اسبق
هـ) همه موارد

11- اگر رئیس‌جمهور آینده کسی جز احمدی‌نژاد باشد، با پول نفت چه می‌کند؟
الف) به صورت سهام عدالت توزیع می‌کند
ب) حقوق بازنشستگان را افزایش می‌دهد
ج) 100هزار پروژه عمرانی در کشور اجرا می‌کند
د) در دبه‌های 2 لیتری سر سفره‌های مردم می‌آورد.
هـ) هیچکدام




تست های انتخاباتی


1-
محسن رضایی: من در کابینه‌ام از هاشمی، خاتمی، احمدی‌نژاد، قالیباف و... (غیره!) استفاده می‌کنم. با توجه به اینکه آقای هاشمی، «رئیس مجلس خبرگان رهبری» و «رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام» هستند، در کابینه ایشان چه نقشی می‌توانند ایفا کنند؟
الف) مشاور وزیر نیرو
ب) وزیر ورزش!
ج) مشاور رئیس‌جمهور در امور مناطق محروم
د) استاندار کرمان

2-
آقای خاتمی با توجه به صبغه فرهنگیشان چه پستی می‌توانند در دولت آقای رضایی تقبل کنند؟
الف) مدیرعامل ایرنا
ب) مشاور رئیس‌جمهور در امور دفاعی
ج) استاندار قم
د) دبیر شورای عالی امنیت ملی

3-
جلایی‌پور در جمع مشارکتی‌های کرج: استقبال پرشور از سفرهای استانی نشانه بی‌فرهنگی است. با توجه به جمله فوق کدام گزاره صحیح است؟
الف) گوینده مفهوم فرهنگ را درست نفهمیده است.
ب) گوینده مفهوم بی‌فرهنگی را نفهمیده است.
ج) گوینده نفهمیده است.
د) الحسود لایسود!

4-
حجاریان: کاش به اندازه طالبان خاطرخواه برای انتحار داشتیم! با توجه به جمله فوق کدام گزاره صحیح نیست؟
الف) حامیان دولت منادی اسلام طالبانی هستند.
ب) اشاره ریز به قتل‌های زنجیره‌ای
ج) اشاره نرم به وقایع اخیر پاکستان
د) اشاره دور به وقایع اخیر زاهدان

5-
فائزه هاشمی: به موسوی رای می‌دهیم تا راه پدرم ادامه پیدا کند. با توجه به این جمله صحیح‌ترین گزاره کدام است؟
الف) موسوی جلوی رانت‌خواری را خواهد گرفت.
ب) موسوی به فکر محرومان خواهد بود.
ج) انتخاب موسوی، تکرار هاشمی است.
د) هیچکدام.

6- «
نوع پایان جنگ درست به مصلحت بود.» این جمله را چه کسی می‌تواند گفته باشد؟
الف) رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام
ب) رئیس مجلس خبرگان
ج) رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی
د) رئیس‌جمهور اسبق
ه) تمام موارد

7-
فائزه هاشمی: در وضعیت نکبت و خواری ملت ایران به سر می‌بریم. کدام گزاره درباره
گوینده صحیح است؟
الف) حافظه بلندمدت ندارد.
ب) انسان تهیدستی است که در این چهار سال سختی زیادی کشیده است.
ج) حافظه کوتاه‌ و بلندمدت او جابه‌جا کار می‌کند.
د) انسان با مزه، شوخ‌طبع و زرنگی است.

8-
روحانی: آمادگی مناظره با احمدی‌نژاد را دارم. به نظر شما محور این مناظره کدام گزینه خواهد بود؟
الف) عهدنامه غرورآفرین سعدآباد.
ب) ایستادگی شجاعانه تیم سابق هسته‌ای در برابر تعلیق.
ج) وجود افراد متعهد در تیم سابق هسته‌ای
د) استفاده از انرژی هسته‌ای، فرصت‌ها و تهدیدها!

9-
مرعشی، از بستگان آقای هاشمی:« ما دزدیم، احمدی‌نژاد عرضه نداشت ما را بگیرد». منظور از کلمه «ما» در این جمله چیست؟
الف) من و دوستانم
ب) من و خانواده‌ام
ج) احمدی‌نژاد و دوستانش
د) من و احمدی‌نژاد

10-
به نظر شما کدام فیلم مونتاژ شده است؟
الف) فیلم دست دادن خاتمی با زنان ایتالیایی
ب) فیلم دست دادن خاتمی با راسموسن حامی کاریکاتوریست‌های دانمارکی
ج) فیلم جوک‌گویی خاتمی درباره اردبیلی‌ها
د) فیلم جوک‌گویی کواکبیان درباره آذری‌ها
ه) همه موارد

--
نظرات 2 + ارسال نظر
VpnServ دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:11 ب.ظ http://www.1.vpnserv.biz

این اتصال از هر نقطه دنیا، موقعیت مکانی شما را به کشور آمریکا تغییر می دهد و شما در شبکه اینترنت یک کاربر آمریکایی شناخته می شوید ، شما پس از اتصال به این سرویس ، در زمان باز کردن وب سایت، درخواست شما به سرور ما ارسال شده و از این سرور دریافت می شوید و به دلیل اینکه سرور ما در کشور آمریکا واقع است ، بدون هیچ فیلترینگ می توانید از سرویس سایتهای فیلتر شده استفاده نمائید

امیر دهنوی دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:18 ب.ظ http://www.linknegar.com

سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید. از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. برای ورود به سایت ما می تونید تو گوگل بزنید لینک نگار دات کام تا براتون بیاره . تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. شما می تونید به هنگام آپ دیت وبلاگ خود لینک مطلب جدید رو تو لینک باکس قرار بدید تا در مدت زمان کمتری مطلبتون بازدید مورد نظرشو بگیره. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید. یه خواهش دیگه داریم اونم این که برای ثبت نام از اینترنت اکسپلور استفاده نکنید و از مرور گرهای دیگه ای مثل فایر فاکس، نت اسکیپ و ... استفاده کنید تا ثبت نام دقیق انجام بشه. قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از یک لینک در زمان های مختلف سیستم به صورت هوشمند شما را حذف کرده و عضویت تان ملغی خواهد شد. اگر به مشکل برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد