موج خبری ۱

سیاسی/ اعتقادی/اجتماعی

موج خبری ۱

سیاسی/ اعتقادی/اجتماعی

تایم: سبزها کجا بودند؟ دوبی و استانبول و ساحل دریا!

رسانه های مهم آمریکا- به عنوان مهم ترین حکومت حامی جریان فتنه در ایران- از شکست سنگین ضد انقلاب در حماسه 22 بهمن خبر می دهند.

روزنامه واشنگتن پست که خود از حامیان جریان فتنه طی 8 ماه گذشته بود و به توهم پراکنی درباره براندازی می پرداخت، اخیراً در گزارشی نوشت: جریان سبز کاملاً شکست خورد و حضور کم شمار آنها در راهپیمایی سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب، نشانه دیگری از این شکست کامل است. آنها روز به روز ضعیف تر می شوند. در آزمون اخیر امتحان بدی پس دادند. اکثر مخالفان اکنون معتقدند هیچ شانسی برای نتیجه گرفتن از خرابکاری و اختلال و تغییر حکومت ندارند.......

ادامه مطلب ...

عدم حضور اعضای مجمع روحانیون مبارز در راهپیمایی 22 بهمن

اعضای مجمع روحانیون مبارز از همراهی با حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن خودداری کردند.
به گزارش فارس، علیرغم حضور ده‌ها میلیونی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن اعضای مجمع روحانیون مبارز از همراهی با مردم در راهپیمایی 22 بهمن خودداری کردند.

ادامه مطلب ...

فارین‌پالسی:حباب سبز در 22 بهمن ترکید

یک مجله آمریکایی با اشاره به حماسه دهها میلیونی مردم ایران در روز 22 بهمن و شکست جنبش سبز در این حماسه نوشت: حباب جنبش سبز در 22 بهمن ترکید.

مجله آمریکایی "فارین‌ پالسی " در گزارشی به حماسه عظیم 22 بهمن امسال اشاره کرد و تلاش‌های جنبش سبز را در این روز ناکام خواند و آن را به مثابه حبابی دانست که در این روز نهایتاً ترکید.

ادامه مطلب ...

تاجیک هم قرص خورده است!

در حالی که سایت های حامی میرحسین موسوی و کروبی نسبت به انتقادات بی پرده و صریح محمد رضا تاجیک در گفتگوی ویژه خبری سکوت اختیار کردند، سایت بالاترین در اقدامی جالب از تاثیر مواد دارویی بر روی تاجیک و اختلال هواس او سخن گفت!

ادامه مطلب ...

گفتاری از حسن عباسی

...برادرو خواهر عزیز، جمهوری اسلامی در یکسال گذشته وارد چهارمین پارادایم خود شده است. زمان وقتی خواست به تاریخ تبدیل بشود باید از چیزی به نام "پارادایم" بگذرد. این ساعتی که تیک تیک می‌کند، تاریخ نمی‌سازد. اگر خواستید بفهمید فلسفه تاریخ یعنی چه، وقتی این زمان به تاریخ تبدیل می‌شود که چیزی به نام پارادایم بسازد. پارادایم یعنی "وادی". یک وادی درست کند که همه داخل آن بروند. جمهوری اسلامی در طول 31سال چهار وادی را طی کرده است و امروز در وادی چهارم است......

ادامه مطلب ...

نسخه جدید بنی صدر برای حامیان موسوی

ابوالحسن بنی صدر در آستانه راهپیمایی 22 بهمن از حامیان آقای موسوی خواست در این روز به خیابان ها آمده و شعارهایی نظیر "استقلال آزادی، جمهوری ایرانی" سردهند.

به گزارش شبکه ایران، پس از آنکه "شورای هماهنگی جبهه اصلاحات"، از هواداران میرحسین موسوی خواست که با نمادهای سبز رنگ در راهپیمایی 22 بهمن حضور یابند و در حمایت از سران اصلاحات شعار بدهند، ابوالحسن بنی صدر هم از حامیان فرقه سبز خواست در این روز به خیابان ها آمده و شعارهایی نظیر "استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی" سردهند.

ادامه مطلب ...

پاسخ رئیس سازمان صداوسیما به سید حسن خمینی

رئیس سازمان صداو سیما با انتشار نامه‌ای به سیدحسن خمینی نسبت به انتقادات وی از برنامه شاخص پاسخ گفت.

به گزارش رجانیوز، به دنبال پخش مستندی با عنوان شاخص از صدا وسیمای جمهوری اسلامی که به مناسبت دهه فجر اقدام به بازخوانی فرمایشات امام راحل و معمار انقلاب نموده بود، در روزهای گذشته قدرت الله علیخانی نماینده اصلاح طلب مجلس از نامه نگاری سیدحسن خمینی با رئیس رسانه ملی در همین رابطه و ابراز گلایه وی از ضرغامی خبر داد. به دنبال انتشار این خبر، سید عزت الله ضرغامی امروز با انتشار نامه‌ای به سخنان حسن خمینی پاسخ گفت.
ادامه مطلب ...

وزیر اطلاعات خبر داد:

وزیر اطلاعات خبر داد: حضور عناصری با سابقه اطلاعاتی در حرمت‌شکنی عاشورا / به‌کارگیری آقازاده‌ها و ارتباطات فامیلی با هفت تا هشت واسطه در فتنه حجت‌الاسلام حیدر مصلحی امروز در گردهمایی مشترک امنیت‌آفرینان فجر تهران، گفت که "به اعتقاد نظریه‌پردازان آمریکایی، تکنولوژی و ایدئولوژی به عنوان دو چالش اساسی پیش‌روی استکبار و دنیای غرب قرار دارد ادامه مطلب ...

پروژه «هارپ» سلاح مخوف و چند منظوره اربابان قدرت

پروژه "هارپ "، جایگزین زمینی طرح «جنگ ستارگان»، به واسطه قدرت های متعدد و خارق العاده ای که پدید می آورد، «سلاح نهایی» آمریکا محسوب می گردد. با «هارپ»، ارتش آمریکا قادر خواهد بود طرح «جنگ ستارگان» خود را در شکلی اقتصادی تر، اما بسیار خطرناکتر، از سر بگیرد، با این تفاوت که این بار طرح برروی کره زمین انجام می پذیرد.

ادامه مطلب ...

توصیه‌های محمد قوچانی به سبزها

سردبیر سابق روزنامه اعتماد ملی با بیان اینکه معنای "جمهوری ایرانی" روشن نیست از حامیان فرقه سبز می‌پرسد که آیا منظور جمهوری لائیک است؟

به گزارش شبکه ایران، رفتارهای افراطی ماه‌های اخیر حامیان فرقه سبز که باعث وارد آمدن هزینه‌های بسیاری به این گروه افراطی شد، در روزهای اخیر حتی تندروترین اصلاح طلبان را به انتقاد از آن‌ها وا داشته است.

ادامه مطلب ...

اعتراض به پخش سخنان امام از رسانه ملی!

به نظر می رسد علت واکنش منفی رسانه های طیف اصلاحات به پخش سخنان امام خمینی(ره) از رسانه ملی، وجود تناقض هایی باشد که میان اندیشه ها و تاکیدات امام(ره) و رفتار سران این جریان سیاسی در ماه های اخیر بروز کرده است.

ادامه مطلب ...

آقای خاتمی چه کسی دروغ می گوید؟

پس از انتشار خبری با عنوان "اعلام برائت خاتمی از تندروی های موسوی و کروبی" که دقایقی بر روی خروجی سایت جهان نیوز قرار گرفت و طی آن به نامه سید محمد خاتمی به رهبر انقلاب اشاره شده بود، سید محمد خاتمی این نامه را تکذیب کرد و اعلام نمود نامه ای به رهبر انقلاب ننوشته است.

ادامه مطلب ...

بازخوانی مواضع گذشته میرحسین موسوی

چون رهبر ما شاگرد حضرت امام است، منحرف نمی‌شویم / همه باید از حزب الله دفاع کنند

گروه سیاسی: آن روزها انگار نقطه نظراتش در مورد حزب الله و رهبری انقلاب با امروز تفاوت داشت. میرحسین موسوی در مصاحبه با نشریه"حوزه" سخنانی را بر زبان آورد که بازخوانی آن در شرایط کنونی خالی از لطف نیست.

به گزارش رجانیوز، حکایت میرحسین نظیر حکایت انقلابیونی است که سرآغاز انقلاب را در صف خواص سپری کرده اند، اما به مرور زمان راه را به بیراهه سپرده اند. میرحسین موسوی آن روزها از رهبر انقلاب تجلیل می کرد و معتقد بود تا زمانی که او هست، انحرافی وجود نخواهد داشت.
ادامه مطلب ...

پرونده "مهدی و فائزه" به دادسرای تهران ارجاع شد

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی دوشنبه شب در نشست سیاسی بصیرت که در مسجد اهل البیت(ع) قم برگزار شد در سخنانی با اشاره به جایگاه بلند حضرت آسیه همسر فرعون در آموزه‌های دینی اظهار داشت: ایشان در میان ظلمت و تاریکی ولی با بصیرت و آگاهی راه را از بیراهه تشخیص داده و الگوی زنان می‌شود و در طرف دیگر همسران هود و لوط در خانه‌های نورانی انبیای الهی با جهالت دچار گمراهی و ضلالت می‌شوند.

ادامه مطلب ...