موج خبری ۱

سیاسی/ اعتقادی/اجتماعی

موج خبری ۱

سیاسی/ اعتقادی/اجتماعی

رمزگشایی از روابط ویژه پسر دیکتاتور لیبی با مهدی هاشمی

سیف‌الاسلام قذافی فرزند دیکتاتور لیبی که در روزهای اخیر نقش ویژه‌ای در سرکوب و کشتار مردم انقلابی این کشور دارد، از گذشته روابط ویژه‌ای با مهدی هاشمی رفسنجانی داشته است.

به گزارش رجانیوز، روابط ویژه مهدی و سیف به سال‌های قبل باز می‌گردد، به‌طوری که این دو نفر در تعدادی از پروژه‌های تجاری و اقتصادی نیز با یکدیگر شراکت و رفت‌وآمدهای متقابلی به ایران و لیبی داشته‌اند.

بر اساس اسناد موجود، یکی از سفرهای مهدی هاشمی به لیبی که به دعوت سیف‌الاسلام بوده به مهر ماه سال 86 باز می‌گردد. در یکی از این اسناد، علی سرلک مسئول دفتر مهدی هاشمی در هیأت امنای دانشگاه آزاد در نامه‌ای به تاریخ 29/6/86 به سفیر لیبی در تهران، می‌نویسد:................

ادامه مطلب ...

"خانه تیمی فتنه‌گران"در یک مرکز فساد

به گزارش فارس، در پی شکایت اهالی خیابان خردمندشمالی تهران به نیروی انتظامی مبنی بر فعالیت یک مرکز فساد در این خیابان، ماموران شب گذشته با دستور قضایی وارد این مرکز فساد شدند.
در این مرکز فساد «ن.د» فرزند «خ.د» از اساتید لیبرال به جرم ارتباط نامشروع دستگیر شد.
در بازرسی از این مرکز فساد، ماموران با مقادیر زیادی از عکس‌های سران فتنه، اسپری‌های شعارنویسی؛ اطلاعیه و بیانیه لندن‌نشینان و ... مواجه شدند که در تحقیقات مشخص شد این محل ضمن اینکه مرکز فساد بوده از خانه‌های تیمی فتنه‌گران نیز بوده است.

یکشنبه خشم یا یکشنبه پشم؟

فارس:بی‌خبری روز یکشنبه در خیابان‌های تهران موجب عصبانیت اپوزیسیون خارج‌نشین شده به گونه‌ای که واکنش‌های آنان به این موضوع در برخی موارد جالب است.
یک سایت اینترنتی ضد‌انقلاب، با اشاره به بی‌اعتنایی مردم به فراخوان روز یکشنبه نوشته است: قرار بود یکشنبه خشم راه بیفتد اما دیروز یکشنبه خشم نبود، یکشنبه پشم بود.
این سایت به حالت تمسخر ادامه داده است: «دیروز هر خبری که می‌شنیدیم حاکی از تجمعات گسترده در تمامی خیابان‌های ایران بود و خبر‌ها از ناراحتی مردم حکایت می‌کرد. اما باید بگوییم تجمعات مردم پشت خودپردازهای بانک‌ها و ناراحتی آنان از این بود که نمی‌توانند یارانه‌هایشان را هرچه سریع‌تر بردارند. مردم دیروز خیابان‌ها را ترک نکردند و تا پاسی از شب همچنان در خیابان‌ها به اعتراضات خود ادامه دادند که چرا خودپردازها کار نمی‌کنند»(!)

بازیگران پازل آشوب اسرائیلی را بشناسید+عکس

در میان تمامی گروه‌های سیاسی حامی جریان فتنه، دو حزب وجود دارند که پافشاری عجیب و البته معناداری در همراهی، هدایت و برنامه‌ریزی برای آشوب‌های خیابانی دارند............

ادامه مطلب ...