موج خبری ۱

سیاسی/ اعتقادی/اجتماعی

موج خبری ۱

سیاسی/ اعتقادی/اجتماعی

رفتار موسوی طبق دستورالعمل بیگانه بود

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس «توانا»، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی طائب در اجتماع بزرگ امت حزب‌الله و هیئت‌های مذهبی که شب گذشته به مناسبت سالگرد حماسه 9 دی، در مهدیه تهران برگزار شد، با بیان اینکه فتنه، یک هدف را بیشتر دنبال نمی‌کرد، اظهار داشت: هدف آنها براندازی نظام جمهوری اسلامی بود. نظام دستاورد عینی حرکت حضرت اباعبدالله الحسین در روز عاشوراست، یعنی انتقام سیلی‌ای که دشمن در روز عاشورا به گمان خود زد و حسین بن علی را از اسلام گرفت، در این انقلاب تحقق پیدا کرد و البته پاسخ اصلی آن سیلی هنگامی تحقق پیدا می‌کند که حضرت بقیه الله اعظم(عج) ظهور کنند...............

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس «توانا»، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی طائب در اجتماع بزرگ امت حزب‌الله و هیئت‌های مذهبی که شب گذشته به مناسبت سالگرد حماسه 9 دی، در مهدیه تهران برگزار شد، با بیان اینکه فتنه، یک هدف را بیشتر دنبال نمی‌کرد، اظهار داشت: هدف آنها براندازی نظام جمهوری اسلامی بود. نظام دستاورد عینی حرکت حضرت اباعبدالله الحسین در روز عاشوراست، یعنی انتقام سیلی‌ای که دشمن در روز عاشورا به گمان خود زد و حسین بن علی را از اسلام گرفت، در این انقلاب تحقق پیدا کرد و البته پاسخ اصلی آن سیلی هنگامی تحقق پیدا می‌کند که حضرت بقیه الله اعظم(عج) ظهور کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه دشمن طراحی کرده بود تا این مقدمه‌سازی را از بین ببرد، گفت: آنها فکر کردند که که این امر جز با سرنگونی جمهوری اسلامی ممکن نیست و نظام جمهوری اسلامی نیز سرنگون نمی‌شود الا اینکه دو مطلب تحقق پیدا کند.

طائب افزود: اول اینکه حجت زمان یعنی ولی فقیه را از راس این نظام از کار بیندازند و دوم ضمانت اجرایی ولایت فقیه را که در قانون اساسی به آن اشاره شده از آن بگیرند.

وی ادامه داد: اگر این دو مطلب تحقق پیدا کند این نظام زمین خواهد خورد، اما تا هنگامی که این دو مطلب در نظام هست هرقضیه ای اتفاق بیفتد مهم نیست و تجربه تاریخی نیز این را نشان داده است.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: ما در زمانی کوتاه، نخست وزیر، رئیس جمهور، رئیس قوه قضائیه و فرماندهان نظامی خود را از دست دادیم اما به دلیل اینکه ولی فقیه یعنی امام(ره) و ولایت فقیه در قانون اساسی بود، نظام ما کمترین لطمه‌ای نخورد.

طائب تصریح کرد: فتنه 88 آمده بود قله را بیندازد و این قانون را تغییر دهد، ولی موفق نشد چون ملت به صحنه آمدند و در روز 9 دی مهر «باطل شد» به فتنه زدند و خطاب من به کسانی است که در همه دنیا حرف‌های من را می‌شنوند.

وی با بیان اینکه من نمی‌خواهم در فضا صحبت کنم و می‌خواهم آنها را روی زمین بیاورم، گفت: باید دید روز 9 دی در این تهران چه اتفاق افتاد. به اعتراف رسانه‌های خارجی در این روزحداقل 3 میلیون نفر به خیابان آمدند و عکس‌های حضرت آقا را به دست گرفتند و فقط برای ولایت شعار دادند.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: اگر در تهران بحث انتخابات و تعارض بین دو کاندیدا بود، در 9دی مردم ثابت کردند تعارض بین دو کاندیدا نیست و یک کاندیدا دروغ می‌گفته که تعارض من با کاندیدای دیگر است و این را همان‌هایی که به او رای داده بودند نیز فهمیندند.

طائب ادامه داد: در تهران آقای احمدی نژاد یک میلون و 800 هزار رای داشت در 9 دی جمعیتی که آمده بودند، جماعت اهل رای بودند.

وی افزود: در 22 بهمن فراوانی جمعیت زیاد است و جمعیتی که سنشان مناسب رای نیست زیاد می آیند، خانوادگی می‌آیند و بچه‌های 5 و 6 ساله که حق رای ندارند نیز می‌آیند و فراوانی را بالا می‌بردند اما در روز 9دی از این خبرها نبود.

طائب افزود: بقیه افرادی که به طرف مقابل احمدی نژاد رای داده بودند دچار اشتباه شدند و فکر می کردند این آقایی که یاحسین می گوید راست می‌گوید اما در روز 9 دی مردم فهمیده بودند این آقا دروغ می‌گوید و با یارانش برای براندازی آمده‌اند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه در روز 9 دی، مردم از سران فتنه تبری جستند، گفت: این روز پیام محکم و روشنی برای سران فتنه و استکبار بود و اگر موسوی ذره‌ای خلوص داشت و با مردم و انقلاب بود، باید در این روز با دیدن آن جمعیت، می‌آمد عملا استغفار می‌کرد و اگر اخلاص داشت، توبه می‌کرد ولی او جزو مهره‌های عاجزی است که برای استکبار جهانی کار می‌کنند.

وی ادامه داد: من امروز نمی‌خواهم آنها را به مردم معرفی کنم، می خواهم شما مردم را به دنیا معرفی کنم. او که عددی نیست. معلوم می‌شود این جریان بالادستی دارد.

طائب خاطرنشان کرد: من عدد این افراد را کمتر از این می‌بینم اینها مهره‌هایی هستند عاجز که یک تعدادشان دانسته و تعدادی ندانسته در کمال حماقت، مهره‌هایی برای استکبار جهانی هستند و عددی نیستند و کوچکتر از این ‌حرف‌هایند.

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: استکبار، با سرمایه گذاری صدها میلیارد دلاری، برنامه‌های زیادی را طی 20 سال تا به این فتنه انجام داده بود تا نتیجه گیرد. این‌ها خط جلوی برنامه بودند او اصل بود و وقتی واقعیت‌ها را دید، باز برنگشت و معلوم می‌شود استقلال ندارد و کسی به او خط می دهد.

وی با طرح این سوال خطاب به سران فتنه که چرا با دیدن حماسه 9 دی توبه نکرده‌اید، از خاتمی و کروبی پرسید: شما باید بیایید ببینید در این پازلی که دشمن برای اسقاط نظام پهن کرده بود،که بر خون شهیدان استوار شده و بالا آمده بود، آمده بودی این‌ها را زمین بزنید. شما در این پازل یا «پازل چین» بودید یا عضو این پازل شده بودید.

طائب همچنین افزود: بیهوده مشت به سندان نزنید که مردم تصمیم خود را گرفته‌اند و نمی‌توانند از آن برگردند و به خدا تعهد داده‌اند که مقدمات ظهور امام زمان(عج) را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه این مردم خوب فهمیده‌اند عاشورا مقدمه ساز ظهور امام زمان (عج) بود، خطاب به سران فتنه گفت: می‌خواهم یک چیز بگم که متوجه شوی. دیدی مردم چگونه ولی فقیه را حفظ کردند و ما افتخار می‌کنیم که امام ما به مرگ طبیعی از بین ما رفت؛ چرا؛ اگر امام شهید بوده معنایش این بود دست دشمن به آنان رسیده و افتخار می‌کنیم ایشان به مرگ طبیعی از دنیا رفت و این درحالی بود که این دشمن که حرف من را گوش می‌کند می فهمد ولی این آقایانی که خود را به خواب خرگوشی زده‌اند نیز گوش کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: امام با قلب تپنده استکبار در افتاد که اسرائیل است و آمریکا و اینها ازناب اویند. می‌گویند هرچه می‌خواهی به ما بگو ولی به اسرائیل نگو. امام به اسرائل چه گفت که هیچ کس نتوانست رو دست آن بگوید و این را امام موقعی گفت که به حسب ظاهر، ایران حلقه به گوش یهود بود و در همین مهدیه شراب فروشی می کردند اما درآن زمان امام فرمود اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود.

طائب ادامه داد: برخی از کسانی که مثلا می خواستند خیرخواهی کنند گفتند که آقا را همیجا متوقف کنند تا با امریکا و شوروی، انگلیس و شاه مقابله نکند اما امام با همه آنها درافتاد.

وی تصریح کرد: اینجا نتوانستند امام را شهید کنند و وقتی امام به نجف تبعید شد پدر شهید حکیم آمد پیش امام و گفت حرف شما خوب است اما این مردم یاری نمی‌کنند امام فرموده بود: یک طلبه را دستگیر کرده بودند مردم 15 هزار شهید دادند از این بیشتر یاری کنند؟

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: آنها نتوانستند امام را شهید کنند چون 15 هزار قلب در برابر گلوله دشمن ایستاد و گفت اگه می خواهی امام را بزنی ما را بزن.

طائب افزود: من به استکبار و کسانی که خود را به خواب خرگوشی زده‌اند می‌گویم بروید مطالعه کنید، ببیند این ویژگی تنها برای آن زمان نبود بلکه این ویژگی تاریخ ماست. ببینید تا به حال یک حجت الهی، یعنی مرجع تقلیدی که صاحب رساله بوده و مردم از او تقلید می کردند، نیست که شهید شده باشد.

وی گفت: نظرتان به شیخ فضل الله نرود ایشان در آن موقع مرجع تقلید نبود و در بی تفاوتی مردم شهید نشد بلکه داستان پیچیده بود، آن زمان ابزار تبلیغی وجود نداشت. شیخ شهید شد و بعد که مردم فهمیدند در رابطه با شیخ فضل‌الله بازی خورده اند، چنان سیلی‌ای زدند که صدایش در این انقلاب درآمد.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با اشاره به حرکت پیامبر (ص) از مکه به مدینه، گفت: پیامبر در برابر تقاضای مردم برای هجرت به مدینه، از مردم مدینه خواست تا قرارداد ولایت امضا کنند و قتی مردم پرسیدند، فرمود: اگر دشمن به ما حمله کرد نباید بگذارید دست دشمن به من برسد.

طائب افزود: این تعهد بعدها دچار مشکل شد. آیه آمد که دین باید جهانی شود، و اگر شما نیایید من بار را بر زمین نمی گذارم و بار را روی دوش کسانی می گذارم که آنها من را دوست دارند و من هم آنها را و ملاک کارشان نیز حب و عشق است.

وی اضافه کرد: فتنه‌گران، برای 25 خرداد، پیاده‌نظامی کینه‌توز نظیر منافقین را تربیت کرده بودند تا با حضور در میان توده‌های مردم از نظام خون بگیرند ولی این افراد هرچه تلاش کردند تا در این روز، شعارهایی علیه رهبری مطرح کنند، مردم همراهی نکردند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این فرمایش امام مبنی بر اینکه اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود، اظهار داشت: امام با قلب تپنده استکبار، که همان اسرائیل است درافتاد و جمله‌ای را بیان داشتند که هیچ کس تا حالا از آن بالاتر نگفته و ایشان این جمله را زمانی گفتند که حکومت ایران غلام حلقه‌به گوش آمریکا بود.

طائب با اشاره به اینکه دشمن، ولایت فقیه را هدف قرار داده بود، گفت: دشمن در این قضیه تودهنی خورد و با وجود اینکه با تابلوی دین آمده بود، می‌خواست از رئیس جمهوری شروع کند و خود را تا براندازی نظام برساند.

وی تصریح کرد: موسوی طبق دستور حرف می‌زد و می فهمید چه می‌گوید، در طول تبلیغات تلویزیونی نیز در مورد رقیبش سیاه‌نمایی می‌کرد، چون آقا از احمدی نژاد حمایت کرده بود و بگونه‌ای وانمود کرد که ایران لب پرتگاه آورده است.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: به او گفته بودند تو کارت را انجام بده یا رای می آوری یا رای نمی‌آوری. اگر رای آوردی می‌شوی رییس جمهور یعنی مردم به خائن بودن رقیبت رای داده‌اند و بعد بساط محاکمه را پهن می‌کنی تا در این چهار سال گذشته چه کسی از او حمایت کرد و چه کسی نگذاشت زمین بخورد، کد می آورد اینجا رهبری حمایت کرد در حالی که ما در فلان نماز جمعه گفتیم این دارد خیانت می کند و در فلان دانشگاه و جلسه اقتصادی گفتیم خائن است.
آنکه این را نگه داشته، یا می دانسته خائن است یا نمی دانسته. اگر می دانست که خائن است و باید برود و اگر نمی دانست هم باید برود؛ خوب بعد چه کسی را به جای او بیاوریم. کسی را لازم نداریم، قانون اساسی ما وحی منزل نیست، خودمان نوشتیم، تجربه ثابت کرد ولی فقیه نمی خواهیم همه پرسی قانون اساسی، حذف ولایت فقیه ولی‌اش رفت و ولایت هم رفت به هدف رسیده‌ای.

وی ادامه داد: آنها به او گفتند اگر رای نیاوردی چه؟ تو اینقدر درباره رقیبت بد گفتی و آن کمک دنده‌ات کروبی هم آنقدر بد گفت که یک رقیبی درست شده و محال است مردم رای داده باشند. این تقلب است؛
رهبر را می گذاری بر سر دوراهی یا انتخابات را امضا می کند یا امضا نمی کند. اگر امضا کرد تقلب را امضا کرده و باید برود و اگر امضا نکرد، مجددا انتخابات برگزار می‌شود؛ اگر رای نیاوردی دوباره همین مسیر را می‌روی.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه به مصاحبه موسوی اشاره کرد که در پاسخ به این سوال که اگر مجددا مطابق درخواستی که داری انتخابات برگزار شد و رای نیاوردی چه می‌کنی، گفته بود دوباره می‌گویم تقلب شده است و گفت: موسوی به این طریق لو داد دنبال چه است.

وی افزود: دو سیستم نظرسنجی که یکی آمریکایی و دیگری اروپایی بود، پنج روز قبل از انتخابات در سطح بین‌المللی انجام شد و مشخص کرد که آرای موسوی، از 9 میلیون بیشتر نیست و لذا قبل از برگزاری انتخابات با نوشتن نامه به رهبری، بحث تقلب در انتخابات را مطرح کردند که این نامه در رسانه‌های خارجی زودتر از سایر رسانه‌ها منعکس شد.

طائب اضافه کرد: موسوی که می‌دانست رای نمی‌آورد در شب انتخابات، اعلام پیروزی کرد و طبق دستور، صبح روز یکشنبه و بعد از اطلاعیه رهبر انقلاب که از مردم تشکر کرده بودند، گفت رهبر انقلاب عادل نیست!

وی با بیان اینکه فتنه‌گران دو گروه بودند، اظهار داشت: یک دسته از قشر روحانی بودند، نظیر کروبی و اسدالله بیات که گفتند رهبر انقلاب دیگر عادل نیست و دسته دیگر بوق تقلب را برداشتند و ادعای تقلب 11 میلیونی را مطرح کردند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به شنیع‌ترین کارهایی که توسط فتنه‌گران بعد از 25 خرداد انجام شد، گفت: آنها با شهیدسازی، خانمی را که در کانادا زندگی می‌کرد در تهران شهید کردند، پروژه شهیدسازی را اجرا کردند و با این کارها آبروی شهید و شهادت را بردند و یکی ازبدهکاری‌های خاتمی و کروبی به شهدا این است.

وی با اشاره به تعدادی از بازداشتی‌های پس از انتخابات، نظیر تاج زاده و بهزاد نبوی، که ادعای تقلب کرده بودند، گفت: این افراد در برابر ادعای خود هیچ مدرکی ارائه ندادند و بعد شایع کردند که بازداشتی‌ها کتک خورده‌اند، مگر می‌شود پیرمردی نظیر بهزاد نبوی را کتک زد، خودشان بهتر از همه می‌دانستند که تقلب نشده و ادعای تقلب ساخته خود آنها است.

حجت‌الاسلام طائب تمام مشکل استکبار را رژیم صهیونیستی دانست و تصریح کرد: این رژیم بین دو دندان جهان اسلام یعنی حماس و حزب‌الله قرار دارد.

وی با اشاره به دوران اصلاحات که در سالهای 78 و 79 مطبوعات افسارگسیخته به وجود آمدند، اظهار داشت: این مطبوعات نوشتند که حزب‌الله لبنان را دستی از ایران حمایت می‌کند که باید آن دست را قطع کرد.

حجت‌الاسلام طائب با اشاره به اطلاعیه‌ای که خاتمی، اخیرا داده و در آن خواستار آزادی زندانی‌ها شده، خطاب به وی، اظهار داشت: بهتر است مقداری فکر کنی! یادت رفته شعار آزادی مطرح ‌کردی حال اینکه خود نمی‌دانستی برای چه این شعار را می‌دهی!

وی در ادامه خطاب به خاتمی گفت: حداقل کمی از آقای چاوز یاد بگیر، رئیس جمهور ونزوئلا در سازمان ملل با حضور رئیس جمهور آمریکا، با نشان دادن جرج بوش گفت که شیطان بزرگ همین است؛ اگر خواب هستید و نمی‌فهمید بدانید که از خط خودی خیلی جلو رفته‌اید و خواب شما را فقط مرگ می‌تواند از بین برد.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: یک موقع مقام رهبری فرمودند «برخی نیروی دشمن نیستند. تو خاکریز خودی بودند تو یه خواب رفتند و زمانی بیدار شدند که دشمن عقب رفته بود و آنها شروع کردند به زدن اشتباه نیروهای خودی.

طائب خطاب به سران فتنه افزود: این خواب تو را فقط مرگ حل می‌کند. می میری آنوقت نمی‌فهمی چه شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد