موج خبری ۱

سیاسی/ اعتقادی/اجتماعی

موج خبری ۱

سیاسی/ اعتقادی/اجتماعی

یک بیانیه دیگر منتسب به جبهه اصلاحات جعلی از آب درآمد

خبرنگار رجانیوز کسب اطلاع کرد بیانیه تحریک‌آمیز منتسب به شورای هماهنگی جبهه اصلاحات که به تاریخ دوشنبه (27 اردیبهشت 89) صادر شده است، جعلی است.

بنا بر این گزارش، طی گفت‌وگویی که بعدازظهر دوشنبه با دبیران احزاب 9 گانه جبهه اصلاحات انجام شد، همگی از صدور چنین بیانیه‌ای اظهار بی‌اطلاعی کردند.

حزب مردم‌سالاری، حزب کارگزاران، حزب اسلامی کار و حزب مردم‌سالاری بر عدم امضای چنین بیانیه‌ای تأکید کردند.

دستور مدیریت دانشگاه آزاد برای همکاری با ستاد موسوی + سند

دستور مدیریت دانشگاه آزاد برای همکاری با ستاد موسوی + سند

به گزارش سرویس سیاسی جهان، در این جلسه که اساتید دانشگاه و نماینده جاسبی و برخی از مسئولین تشکلهای دانشجویی حضور دارند، پس از بحث های مفصل، در نهایت تصمیم گرفته می شود که دانشگاه آزاد از طریق اساتید و تشکل ها به طور رسمی با ستاد موسوی همکاری کنند.
همچنین در این جلسه برنامه ریزی می شود که از میرحسین موسوی در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات که فائزه و فاطمه هاشمی در آن حضور دارند دعوت بعمل آید.


ادامه مطلب ...

کاریکاتور: به موسوی کمک کنید!

کاریکاتور: به موسوی کمک کنید!
 
 

اسناد هزینه کرد انتخاباتی جاسبی از شهریه دانشجویان

پس از انتشار سند کمک مالی جاسبی به ستاد انتخاباتی کروبی و نیز مدارک مربوط به حمایت تمام قامت این دانشگاه از میرحسین موسوی، هم زمان با انکار مقامات دانشگاه آزاد در زمینه ورود این موسسه بزرگ آموزشی به رقابت های انتخاباتی، خبرنگار جهان به اسنادی دست یافت که نشان می دهد در انتخابات سال 84 نیز این دانشگاه پشتیبانی رسمی از ستاد انتخاباتی آیت الله هاشمی رفسنجانی را بر عهده داشته است.

روز گذشته عبدالله جاسبی با اارسال جوابیه ای به روزنامه ایران اعلام می کند: "حتی یک ریال از اموال و سرمایه دانشگاه آزاد له یا علیه هیچ کاندیدایی و اصولاً خارج از مجموعه دانشگاه هزینه نمی شود."وی در ادامه منتقدین خود را تهدید به پیگرد قضایی می کند.(روزنامه ایران 17/3/88)

ادامه مطلب ...

ژیان (گفت و شنود)

گفت: رسانه های آمریکایی اوباما را به خاطر شکست فتنه 88 به باد حمله و تمسخر گرفته اند.
گفتم: حیوونکی اوباما چه تقصیری دارد! این بدبختی و فلاکت را صهیونیست ها توی کاسه او گذاشته بودند! که الان خودشان هم مورد انتقاد روزنامه های اسرائیلی قرار دارند.
گفت: یکی از روزنامه های آمریکایی خطاب به اوباما و نتانیاهو و گوردن براون، نوشته است با وجود در اختیار داشتن سازمان های «سیا» و «موساد» و «MI6» چرا از افراد بی عرضه ای مثل موسوی و کروبی و خاتمی استفاده کرده اند؟!
گفتم: شخصی یک بنز و یک ژیان خریده بود. به او گفتند؛ وقتی بنز داری دیگه ژیان به چه دردت می خوره؟ و یارو در پاسخ گفت؛ بنگاهی پول خرد نداشت به جاش این ژیان رو داد! درسته که نمیشه باهاش مسافرت کرد اما بالاخره تا سر کوچه که میشه باهاش رفت
!

کودک روستایی چینی در حال حمل بطری های آب آشامیدنی

کودک روستایی چینی در حال حمل بطری های آب آشامیدنی

تحریم استفاده از وسائل حمل ونقل عمومی!

سایت وزیر ارشاد دولت اصلاحات خواستار "تحریم وسایل حمل و نقل عمومی" از سوی اصلاح‌طلبان شده است.
به گزارش شبکه ایران سایت جرس که توسط برخی همراهان دولت اصلاحات و به مدیریت وزیر ارشاد آقای خاتمی تاسیس شده، در مطلبی نوشته است: "در یازدهم و دوازدهم اردیبهشت ماه خطوط اتوبوس های شرکت واحد را در حمایت از کارگران و معلمان تحریم کنیم.................
ادامه مطلب ...