موج خبری ۱

سیاسی/ اعتقادی/اجتماعی

موج خبری ۱

سیاسی/ اعتقادی/اجتماعی

فعالیت سیاسی در بنیاد باران جرم است

عضو کمیسیون ماده ده احزاب گفت: بنیاد باران یک مرکز فرهنگی بوده و اجازه هیچ گونه فعالیت حزبی و سیاسی را نخواهد داشت بنابر این انجام هرگونه فعالیت سیاسی از جانب این مرکز، تخلف بوده و مصداق جرم سیاسی خواهد بود.

حمید رضا فولادگر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با غیر قانونی خواندن اقدام بنیاد باران جهت پیگیری اهداف حزبی و سیاسی، اظهار داشت: بنیاد باران بعنوان یک مرکز فرهنگی اجازه هیچ گونه فعالیت سیاسی و حزبی را نخواهد داشت.

عضو کمیسیون ماده ده احزاب تصریح کرد: تمامی مراکز چه فرهنگی، چه حزبی و سیاسی تحت چارچوب‌های تعیین شده با رعایت موازین قانونی ملزم به انجام فعالیت‌های خود در حیطه وظایف تعریف شده هستند.

وی با تأکید بر اینکه بنیاد باران اجازه هیچ گونه فعالیت سیاسی و حزبی را ندارد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بنیاد باران مجوز هیچ گونه فعالیت حزبی و سیاسی را دریافت نکرده است بنابر این انجام هرگونه فعالیت سیاسی از جانب این مرکز، تخلف بوده و مصداق جرم سیاسی خواهد بود.

چگونه بخاطر اهانت به کاغذ و خط قرآن عزا گرفتیم اما در مقابل اهانت ...

چگونه بخاطر اهانت به کاغذ و خط قرآن عزا گرفتیم، اما در مقابل اهانت به احکام قرآن سکوت می‌کنیم

نماینده تهران در مجلس خبرگان رهبری با هشدارهای عمیق نسبت به کج‌روی‌های فرهنگی در کشور، گفت: چگونه است به خاطر اهانت به کاغذ و خط قرآن عزا گرفتیم، اما در مقابل اهانت به محتوا و احکام قرآن سکوت می‌کنیم و ما خودمان می‌گوییم هر آیه قرآن می‌تواند محتوای دوگانه‌ای داشته باشد.

به گزارش رجانیوز، آیت‌الله مصباح یزدی در اولین روز از اجلاس خبرگان، تشکیل نظام اسلامی تحت رهبری نایب امام زمان را آرزوی انبیاء، اولیاء و صالحان دانست و گفت: پس از امام کسی به جای ایشان نشست که نسخه‌ دیگر امام است و می‌توان گفت روح امام در معظم‌له حلول کرد و باید بالاترین شکر الهی را برای این کار داشته باشیم..................

ادامه مطلب ...

تجمع دانشجویان در مقابل سفارت سوئیس

دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به هتک حرمت به قرآن‌کریم در آمریکا، فردا در مقابل دفتر حافظ منافع آمریکا در ایران (سفارت سوئیس) تجمع می‌کنند.
به گزارش  فارس، دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به اقدام کشیش‌های آمریکایی در توهین به قرآن‌کریم، در مقابل سفارت سوئیس در تهران تجمع می‌کنند.
این تجمع اعتراض‌آمیز با حضور دانشجویان دانشگاه‌های تهران و تشکل‌های دانشجویی فعال از ساعت 16 فردا دوشنبه 22 شهریور در مقابل دفتر حافظ منافع آمریکا در ایران(سفارت سوئیس) برگزار خواهد شد................


ادامه مطلب ...

موضع رسمی صدا و سیما درباره ربنای شجریان اعلام شد

به گزارش جهان  به نقل از فارس معاون سیما درباره پخش ربنا با صدای محمدرضا شجریان از صداوسیما در ماه مبارک رمضان گفت: شجریان به خاطر مواضع ضد انقلابی خود دیگر صلاحیت کافی برای حضور در قلب مردم را ندارد.
مرتضی میرباقری شب گذشته در حاشیه بازدید از پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «نون و ریحون» که هر شب از شبکه تهران پخش می‌شود، درباره مواضع صداوسیما در مقابل پخش ربنای شجریان از سیما در جمع خبرنگاران گفت:آقای شجریان به خاطر مواضع ضد انقلابی و مواضع بدی که علیه مردم کشور خود گرفته دیگر صلاحیت‌های کافی برای حضور در قلب مردم را ندارد و خودش وجه خود را مخدوش کرده است.
وی گفت: ما امیدوار هستیم که همچنان تا فرصت باقی است، ایشان برگردند و به تبع آن نظام هم دست لطف خود را به سر ایشان بکشد.