موج خبری ۱

سیاسی/ اعتقادی/اجتماعی

موج خبری ۱

سیاسی/ اعتقادی/اجتماعی

سفر عفت مرعشی و دخترش به دوبی برای دیدار با مهدی هاشمی

عفت مرعشی همسر آقای هاشمی رفسنجانی و فاطمه هاشمی دخترش برای ملاقات با مهدی هاشمی به دوبی سفر کردند.

به گزارش رجانیوز، این سفر در حالی امروز (چهارشنبه) انجام شد که سارا لاهوتی دختر فاطمه هاشمی و عماد هاشمی فرزند محسن هاشمی نیز در دوبی به‌سر می‌برند. نفیسه اشراقی و فرزندانش زهرا و محمد مرعشی هم پیش از این به دوبی سفر کرده‌اند.

تعدادی از اعضای این خانواده در دوبی دارای منزل مسکونی هستند و برخی دیگر نیز مترصد خرید منزل در دوبی هستند.

مهدی هاشمی از مرداد ماه سال گذشته از کشور خارج شده و توجهی به احضار مقامات قضایی مبنی بر بازگشت به کشور نکرده است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام سال گذشته هدف از سفر مهدی هاشمی به خارج از کشور را ادامه تحصیلات تکمیلی عنوان کرد اما به‌نظر می‌رسد مهدی هاشمی به‌طور مرتب به دوبی و برخی کشورهای مختلف سفر می‌کند.

در ایام تعطیلات نوروز قرار بود که مهدی هاشمی با هواپیمای حامل خانواده خود به کشور بازگردانده شود اما با افشای این برنامه در رجانیوز، پروژه ناتمام ماند.

مهدی هاشمی به‌تازگی در مونیخ نیز با محمدرضا خاتمی ملاقات کرد که پس از انتشار این خبر، خاتمی با دستپاچگی رجانیوز را به دروغ‌گویی متهم کرد. با این حال، وی توضیح نداد که در صورت کذب بودن این خبر چرا علیه رجانیوز شکایت حقوقی نمی‌کند.

شکایت از آیت الله هاشمی رفسنجانی در دادگاه ویژه روحانیت

جهان:سایت برنا وابسته به سازمان ملی جوانان مدعی شد:
جواد فردوسیان یکی از شهروندان شهر مشهد طی دادخواستی به دادگاه ویژه روحانیت خواستار رسیدگی به تخلفات هاشمی رفسنجانی در جریان وقایع پس از انتخابات ریاست جمهوری و همچنین دوره تصدی 8سال ریاست جمهوری وی شد.
در این دادخواست خطاب به قلیانی دادستان دادسرای ویژه روحانیت آمده است:سکوت طولانی مدت آقای هاشمی رفسنجانی درمورد انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری نوعی حمایت و پشتیبانی از اغتشاشگران منجمله فرزند وی بود.......................

ادامه مطلب ...

هویت گم شده میدان انقلاب

برنا: در پی طرح ساخت خط 4 متروی تهران در ایستگاه انقلاب، 3 سال پیش یعنی تیر ماه سال 86 مجسمه میدان انقلاب به محل نامعلومی منتقل شد و بعد از پیگیری ها و اطلاعات مختلفی که در این رابطه منتشر شد، سرانجام دو سال پس از آن و در خرداد ماه 88 محسن هاشمی، مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) خبر داد که مجسمه میدان انقلاب برای انجام پروژه مترو میدان انقلاب از این محل به طور موقت برداشته و در محل مناسبی نگهداری می شود.

وی گفته بود این مجسمه ظرف یک ماه آینده و پس از انجام مراحل زیباسازی و تکمیل فضای سبز میدان انقلاب به این محل منتقل می شود و روی گنبد میدان انقلاب، نصب می شود..................

ادامه مطلب ...

اسیری که با رهبر انقلاب به کربلا رفت

"از زمان آزادی‌ام انتظار این روز را می‌کشیدم. به من گفته بودند که این دیدار خصوصی است و تنها می‌توانم با همسرم به ملاقات رهبر عزیز بروم. دخترم از این موضوع رنجیده بود."

به گزارش شبکه ایران، مجید قائمی حیدری مطلبی را با عنوان «رؤیایی که رنگ واقعیت گرفت» در پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای منتشر کرده است که خاطره‌ای از دیدار صمیمی دیپلمات‌های ایرانی در بند نیروهای آمریکایی با رهبر انقلاب را روایت می کند. متن آن را با هم می خوانیم:...................

ادامه مطلب ...

مبادا که جوسازی های سیاسی بر مجرای صحیح قضاوت تأثیر بگذارد

به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضاییه، دستگاه قضایی را یکی از بخشهای بسیار حساس نظام اسلامی دانستند و با تأکید بر لزوم حمایت همه دستگاه های کشور از قوه قضاییه، خاطرنشان کردند: یکی از وظایف مهم قوه قضاییه، خارج نشدن از جاده عدل و انصاف و تأثیرناپذیری از جو سازی های سیاسی، و حب و بغض ها در قضاوت و صدور احکام است.................

ادامه مطلب ...