موج خبری ۱

سیاسی/ اعتقادی/اجتماعی

موج خبری ۱

سیاسی/ اعتقادی/اجتماعی

رییس جمهور:خون شهدا مستکبران را به ذلت خواهد کشاند

رییس جمهور در جمع خانواده شهدا و ایثارگران یزد تاکید کرد : خون شهدای ما سرانجام مستکبران را به ذلت و خواری خواهد کشاند ،بطوریکه هیچ مستکبری چنین خواری را تجربه نکرده باشد.............

به گزارش ایرنا، محمود احمدی نژاد شامگاه چهارشنبه در هشتاد وچهارمین سفر ا ستانی خود افزود: ایثارگری یک ماموریت فردی و اجتماعی است که در واقع زیباترین و متعالی ترین شکل انجام ماموریت برای خود انسان و همه جامعه بشری است .
وی ایثارگری و شهادت را یک راه میان بر برای رساندن به قله کمال انسانی دانست و گفت : خداوند توفیق این شهادت و ایثارگری را به عنوان یک هدیه برای بندگان خاص خود قرار داده است .
احمدی نژاد در ادامه به اهداف ایثارگری اشاره کرد وگفت : قدر و اندازه و کمال انسانها را می توان بامیزان آمادگی آنها در راه خدا سنجید چرا که رسیدن به خدا جز از راه ایثارگری محال است .
وی به نقش دیگر ایثارگری اشاره کرد و گفت : هدف دیگر ایثارگری و شهادت پرده برداشتن از چهر ه فساد و انحطاط است .
رییس جمهور سپس افزود: یک ایثارگر و شهید علاوه براینکه راه تعالی را در برابر جامعه باز می کند آثار سرپیچی از اطاعت الهی و حرکت توحیدی را نیز به نمایش می گذارد .
وی در عین حال تصریح کرد: هرچه درجه ایثار گر بالاتر باشد بیش از پیش پرده از
چهره زشت دشمنان خدا و انسانیت برداشته می شود .
** دشمنان ایران از روحیه ایثارگری ملت ایران در هراسند
احمدی نژاد در ادامه با بیان اینکه دشمنان ملت ایران از بمب اتم و سلاح مانمی ترسند ولی از روحیه ایثار گری و ایمان ما می ترسند، یاد آور شد : آنها ( غرب ) بیش از پنج هزار بمب اتم و موشکهای قاره پیما دارند ولی اعلام می کنند که از این نگرانند که احتمال دارد ایرانیها یک بمب اتم بسازند ، بهرحال همه این موارد دروغ محض است .
احمدی نژاد با بیان اینکه وحشت آنها از چیز دیگری است گفت : دشمن ما یا ترسو است یا دروغگو است و یا هر دوی آنها .
وی خاطر نشان کرد : دشمن از قدرت درون ملت ایران می ترسد که شکست ناپذیر است
و آن قدرت برآمده از روحیه ایثارگری ملت ما است .
رییس جمهور با بیان اینکه دشمن با ترساندن ملت ها در صدد غلبه برآنها است تاکید کرد : ملت ایران دیگر هراسی از این حربه ندارد و لذا آنها نمی توانند کاری علیه این ملت صورت دهند .
احمدی نژاد تاکید کرد : همه تلاش دشمن براین است تا روحیه ایثارگری را از ملت ایران بگیرد و جلوی انتشار آن را در دنیا ندهد.
وی با بیان اینکه ملت ایران یک توصیه به شما ( غرب ) دارد گفت : چشمها و گوشهای خود را باز کنید که ۲۲ سال از دوران دفاع مقدس گذشته است ولی خانواده ایثارگران و خانواده شهدا پیش از پیش انقلابی تر ، مقاوم تر و ایثارگر تر و مستحکم تر در برابر شما ایستاده اند و برای بدرقه شما به قعر جهنم سر سوزنی عقب نشینی نکرده اند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد