موج خبری ۱

سیاسی/ اعتقادی/اجتماعی

موج خبری ۱

سیاسی/ اعتقادی/اجتماعی

برد موشک‌های ایران تا سال 2015 به آمریکا می‌رسد

وزارت دفاع آمریکا در گزارش غیر محرمانه‌ای که به کنگره ارسال کرد مدعی شده است که ایران تا سال 2015 ممکن است موشکی بسازد که بتواند آمریکا را مورد هدف قرار دهد.

به گزارش فارس، خبرگزاری رویترز در خبری با استناد به گزارش غیر محرمانه وزارت دفاع آمریکا درباره توانایی نظامی ایران که به کنگره ارسال شده نوشت: ایران ممکن است تا سال 2015 قادر باشد موشکی را بسازد که آمریکا را مورد هدف قرار دهد.
رویترز که به نسخه‌ای از این گزارش دست پیدا کرده است در ادامه با استناد به این گزارش نوشت: با کمک‌های خارجی، ایران احتمالا تا سال 2015 می‌تواند موشک بالستیک بین‌ قاره‌ای را توسعه و آزمایش کند که قادر است آمریکا را هدف بگیرد.
این گزارش ادامه داد: برنامه هسته‌ای ایران و تمایل این کشور برای باز گذاشتن احتمال توسعه تسلیحات اتمی بخش مرکزی راهبردهای بازدارنده آمریکا است.
آمریکا همواره در تلاش است با طرح موضوعاتی، پروژه ایران هراسی را در جهان به پیش ببرد. این کشور با طرح ادعاهایی درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران تلاش دارد که برنامه هسته‌ای تهران را با اهداف نظامی جلوه دهد، هر چند که تا کنون هیچگونه مدرکی درباره این ادعای خود مطرح نکرده است.

پیام رهبر انقلاب اسلامی به نخستین کنفرانس بین‌المللی خلع سلاح

ما کاربرد سلاح‌ شیمیایی و سلاح میکروبی را حرام می‏دانیم
اگر ادعای آمریکا دروغ نبود،اسرائیل می‌توانست فلسطین را زرادخانه‌ کند؟

«نخستین کنفرانس بین‌المللی خلع سلاح و عدم اشاعه» امروز شنبه با پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و با حضور بیش از 14 وزیر خارجه، 10 معاون وزیر و 8 نماینده از سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی در تهران آغاز شد.

به گزارش رجانیوز متن پیام رهبر انقلاب اسلامی که توسط دکتر علی‌اکبر ولایتی در افتتاحیه این کنفرانس قرائت شد، به این شرح است:..................

ادامه مطلب ...

مهدی هاشمی باید پاسخگوی اتهامات خود باشد

خبرگزاری فارس: نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس درباره اتهامات مهدی هاشمی رفسنجانی تاکید کرد که او نیز هم چون بقیه باید پاسخگوی اتهاماتش در دستگاه قضایی باشد.


ادامه مطلب ...

عکس یادگاری احمد‏توکلی با جورج‏سوروس

رجا نیوز: گروه اقتصادی: اگرچه انتظار می رفت بعد از سخنان رهبر انقلاب و توصیه مجدد ایشان به همکاری بین سه قوه در موضوعات بزرگ کشور، باب جدی تری در تعاملات مجلس و دولت باز شود و برخی از نمایندگان که پیشتر تنها بر موضع خود پافشاری می کردند، به راهکاری جدید برای تقریب بیشتر نقطه نظرات بیاندیشند، اما برخی موضع گیری ها نشان داد لااقل برای برخی همچنان قاعده بر همان سبیلی است که بود.

به گزارش رجانیوز آنچه رهبر انقلاب بر آن تاکید داشتند، همدلی و همکاری بین قوا بود. ایشان در حالی که می توانستند موضوع یارانه ها را خاتمه یافته تلقی کنند و از دولت اجرای آن را مطالبه نمایند، قوه مقننه را خطاب قرار دادند و از این قوه خواستند تا به کسی که در وسط میدان اجرا قرار دارد، کمک کند...............

ادامه مطلب ...

رهبرانقلاب در دیدار فرماندهان عالیرتبه نظامی و انتظامی

دولتهایی غیرقابل اعتمادند که با بی‌حیایی دیگران را تهدید به بمب اتم می‌کنند

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در دیدار رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، فرماندهان کل ارتش و سپاه، و جمعی از فرماندهان عالیرتبه نظامی و انتظامی، با اشاره به جایگاه نیروهای مسلح به عنوان حصن و حصار یک ملت و کشور و لزوم استحکام و هوشیاری دائمی این حصار، تأکید کردند: استحکام واقعی یک نظام و ملت، توکل به خداوند متعال، هوشمندی، داشتن اعتماد به نفس، باور به توانایی ایستادگی، و تقویت قدرت ایستادگی است.

به گزارش رجانیوز، ایشان با اشاره به شرایط کنونی دنیا و حاکمیت زور، ظلم، جهل، و شهوت خاطرنشان کردند: در چنین دنیایی، استحکام و قدرت نیروهای مسلح و حفظ هوشمندی، و اقدام مدبرانه و شجاعانه، اهمیت دو چندان دارد.

ادامه مطلب ...

طوطی (گفت و شنود)

گفت: سایت «سحام نیوز» وابسته به کروبی نسبت به اعترافات «محمد داوری» سردبیر این سایت هشدار داد!
گفتم: مگر سردبیر سایت به چیزی اعتراف کرده است؟!
گفت: نه! سردبیر سایت کروبی از چند ماه قبل بازداشت شده و حالا کروبی دارد پیشاپیش هشدار می دهد که اعترافات او فاقد ارزش است!
گفتم: این حرف های کروبی از اعترافات احتمالی دبیر سایت او بااهمیت تر است و نشان می دهد خودشان می دانند چه جنایات و خیانت هایی کرده اند و از حالا دچار وحشت شده اند که مبادا همدست آنها پته وطن فروشی های کروبی را روی آب بریزد.
گفت: چه عرض کنم؟! اگر حسابشان پاک بود که از محاسبه باک نداشتند.
گفتم: شخصی به کلانتری مراجعه کرد و گفت طوطی بنده گم شده. افسر نگهبان گفت؛ پیدا کردن طوطی که وظیفه ما نیست و یارو گفت؛ آره! می دونم! فقط خواستم بگم اگر پیدا شد و درباره قتل و دزدی و اینجور چیزها حرفی زد، مسئولیتش با خودش است چون بنده از اول هم با این طوطی اختلاف نظر داشتم!

ساسی مانکن دستگیر شد

سایت صراط نوشت : ساسی مانکن خواننده زیر زمینی که با اشعار سخیف و مبتذل برای خود جایگاه ویژه ای در بین زیر زمینی خوان ها فراهم کرده بود، عصر روز شنبه 7 فروردین در یکی از بازارهای جزیره کیش دستگیر شد.

وی که از روزهای اول عید برای گذران تعطیلات و برگزاری چند جشن خانگی به جزیره کیش سفر کرده است، در حالی که در یکی از بازارهای جزیره که توسط برخی از مسافرین شناسایی شده بود، توسط نیروهای نظامی این جزیره دستگیر شده است. هنوز اطلاعات واثقی در مورد علت دستگیری وی به دست نیامده است.

گفتنی است این خواننده مبتذل خوان پاپ در انتخابات ریاست جمهوری آهنگهایی را در حمایت از مهدی کروبی اجرا کرده بود .

این در حالی است که این روزها در جای جای جزیره کیش مخصوصاً در کنار سواحل و حتی کشتی‌های مسافرتی جزیره کیش آهنگ‌های این خواننده به گوش می‌خورد که بوسیله برخی قهوه‌خانه ها و مسافرین اجرا می‌شود.

در جدیدترین جلسه سران فتنه چه گذشت؟

سران جریان فتنه پس از ناکامی های متعدد خود طی چند ماه گذشته که دامنه آن از 22 بهمن تا 13 بدر را شامل می شود ،در جدیدترین جلسه خود به بررسی وضعیت خود پرداخته اند.

به گزارش جوان آنلاین،حاضرین در این جلسه ضمن نگرانی شدید از عدم اقبال عمومی به این جریان بر ریزش حامیان و تاکید کرده و«ایجاد شرایط» با تکیه بر فشارهای خارجی را مورد بحث و بررسی قرار داده اند..................

ادامه مطلب ...

از احتمال قطع بودجه تا تجاوز آقای‌مجری به یک زن!

مشکلات این شبکه ماهواره ای حامی سران فتنه به اختلافاتش با کنگره آمریکا محدود نشد و در ادامه یکی از مجریان این شبکه نزدیک به بهائیون، به اتهام تجاوز به یک زن بازداشت شد.

به گزارش شبکه ایران، یاس و سردرگمی دشمنان جمهوری اسلامی در پی شکست فتنه اخیر به کنگره آمریکا هم کشیده شده است، تا جایی که برخی از نمایندگان این کنگره در اظهاراتی جالب مدعی شده اند شبکه صدای آمریکا از سوی دولت ایران هدایت می‌شود!

ادامه مطلب ...

پوستر: جنگ نرم از دیدگاه رهبر معظم انقلاب

دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر در اقدامی ابتکاری، با جمع‌آوری سخنان آیت‌الله خامنه‌ای در سال 88، دست به طراحی پوستر "جنگ نرم از دیدگاه رهبری" زده‌اند.

به گزارش شبکه ایران، پایگاه اینترنتی"اندیشکده راهبردی امنیت نرم"، اقدام به طراحی پوستر جنگ نرم از دیدگاه مقام معظم رهبری کرده است.

ادامه مطلب ...