موج خبری ۱

سیاسی/ اعتقادی/اجتماعی

موج خبری ۱

سیاسی/ اعتقادی/اجتماعی

در جدیدترین جلسه سران فتنه چه گذشت؟

سران جریان فتنه پس از ناکامی های متعدد خود طی چند ماه گذشته که دامنه آن از 22 بهمن تا 13 بدر را شامل می شود ،در جدیدترین جلسه خود به بررسی وضعیت خود پرداخته اند.

به گزارش جوان آنلاین،حاضرین در این جلسه ضمن نگرانی شدید از عدم اقبال عمومی به این جریان بر ریزش حامیان و تاکید کرده و«ایجاد شرایط» با تکیه بر فشارهای خارجی را مورد بحث و بررسی قرار داده اند..................

سران جریان فتنه پس از ناکامی های متعدد خود طی چند ماه گذشته که دامنه آن از 22 بهمن تا 13 بدر را شامل می شود ،در جدیدترین جلسه خود به بررسی وضعیت خود پرداخته اند.

به گزارش جوان آنلاین،حاضرین در این جلسه ضمن نگرانی شدید از عدم اقبال عمومی به این جریان بر ریزش حامیان و تاکید کرده و«ایجاد شرایط» با تکیه بر فشارهای خارجی را مورد بحث و بررسی قرار داده اند.

دراین جلسه که گفته می شود با تندی های چندی از سوی برخی از حاضران نسبت به یکدیگر همراه بوده ،یکی از افراد با بررسی وضعیت جریان خود ،«تهییج» و« فضا سازی» و «تزریق هزینه های مالی فوق العاده» را از جمله دلایل سازماندهی مناسب نیروها در پیش از انتخابات عنوان کرده واظهارداشته است: ما در قبل از انتخابات توانستیم نفرات زیادی را در قالب ستادهای انتخاباتی، گروه 88، دختران فیروزه ای و ... سازماندهی نماییم تا در موقع لزوم با فراخوانی آنان مانع بروز تقلب در انتخابات شویم، اما پس از بروز حوادث بعد از انتخابات و روشنگریهای صورت گرفته توسط نظام و راهپیمایی مردم در 9 دی و 22 بهمن اکثر افراد سازماندهی شده پراکنده شده و یا دیگر حاضر به همکاری با این ستادها نیستند از این رو لازم است تا بودجه بیشتری تأمین شود تا بتوانیم مجدداً افراد دیگری را سازماندهی نماییم.

وی با تاکید مجدد بر اینکه به علت افراط های صورت گرفته بسیاری از افراد با سابقه سیاسی حاضر به حضور در کمپین این جریان نیستند ،بر سازماندهی مجدد و جذب جدید نیرو تصریح داشته است.

در همین حال یکی دیگر از افراد حاضر در این جلسه با برشمردن برخی تناقضات در گفته هم جریان خود اظهار داشته است:شما از سویی می گوئید چهره های با سابقه نمی خواهند برای حضور در این جریان ریسک کنند و ازسویی دیگر بر جذب نیروی جدید و احیاء تشکیلات تاکید می کنید،ما اگر خواهان نداریم و دوستان سابقمان از ما دوری می کنند پس چه کسی را می خواهیم جذب کنیم؟.بهتر است صادق باشیم .فعالیت در سایه با همین ظرفیت برای ما مطلوب تر است.

از دیگر سو فرد یاد شده در پاسخ به ایراد هم جریانی خود، یارگیری از دانشگاه ها ،دبیرستان ها ، فرهنگیان و کارگران را مورد تاکید قرار داده و گفته است: در فاصله زمانی بعد از تعطیلات مناسبت های مختلفی همچون روز معلم،روز کارگر،ارتحال امام،مناسبت سالگرد کودتای 22 خرداد!،حماسه 25 خرداد و...قرار دارد که می توانیم از انها به نحو مطلوب استفاده کنیم.

گفتنی است در ادامه این جلسه با اشاره به برخی تلاش ها و رایزنی ها با برخی نمایندگان کشورهای خارجی و اپوزیسیون نظام ،بهره گیری از ظرفیت های بیرونی برای ادامه حرکت این جریان تاکید و تصریح شده است که موفقیت این جریان در گرو تصویب تحریم علیه ایران و دیگر فشارهای اقتصادی به آن می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد