موج خبری ۱

سیاسی/ اعتقادی/اجتماعی

موج خبری ۱

سیاسی/ اعتقادی/اجتماعی

تحریم استفاده از وسائل حمل ونقل عمومی!

سایت وزیر ارشاد دولت اصلاحات خواستار "تحریم وسایل حمل و نقل عمومی" از سوی اصلاح‌طلبان شده است.
به گزارش شبکه ایران سایت جرس که توسط برخی همراهان دولت اصلاحات و به مدیریت وزیر ارشاد آقای خاتمی تاسیس شده، در مطلبی نوشته است: "در یازدهم و دوازدهم اردیبهشت ماه خطوط اتوبوس های شرکت واحد را در حمایت از کارگران و معلمان تحریم کنیم.................

به گزارش شبکه ایران سایت جرس که توسط برخی همراهان دولت اصلاحات و به مدیریت وزیر ارشاد آقای خاتمی تاسیس شده، در مطلبی نوشته است: "در یازدهم و دوازدهم اردیبهشت ماه خطوط اتوبوس های شرکت واحد را در حمایت از کارگران و معلمان تحریم کنیم.
"سایت‌های ضدانقلاب که به دنبال راهپیمایی‌های ده‌ها میلیونی مردم ایران در روز 9 دی ماه و 22 بهمن از انتشار اخبار پیرامون اغتشاش و ناآرامی بازمانده و دچار رکود شده‌اند، برای جذب مخاطب به انتشار مطالب جاالب و بامزه روی آوره‌اند.


این سایت که به همراه دیگر محافل حامی میرحسین موسوی قشر ضعیف جامعه و کارگران را به علت دادن رای به دکتر احمدی نژاد "عوام کم شعور" جامعه نامیده اند، البته درباره علت و چرایی این خواسته خود توضیح نداده است. آنان حتی رای خود را باکیفیت تر از حامیان رئیس جمهور قلمداد کردند.


سایت مهاجرانی پیش از این هم، با ارائه طرح ناکام "اسب تروا" برای آنچه "تصرف میدان آزادی در روز 22 بهمن" خوانده شد، خود را در معرض انتقادات گسترده آشوبگران قرار داد.

گفتنی است که تعدادی از سایت های حامی آقای موسوی که در ایام آشوب ها خیابانی، لحظه به لحظه "به روز" می شدند، این روزها با انتشار مطالب برخی خبرگزاری ها و یا تولید چند خبر بامزه سایت خود را سر پا نگه داشته اند.

نظرات 1 + ارسال نظر
◆★افزایشاماربازدیدوبلاگشما★◆ یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:51 ب.ظ http://Centerbox.ir

با ثبت لینک وبلاگتان در لینک باکس ما بازدید وبلاگ خود را دو برابر کنید!!!
لینک شما بصورت خودکار و بدون نیاز به تایید مدیر نمایش داده میشود!
با هر بار نمایش لینک باکس توسط وبلاگ شما، لینک شما به اول لیست لینکها انتقال پیدا میکند. مثلا اگر شما در روز 1000 بازدید کننده داشته باشید، لینک شما 1000 بار به اول لیست انتقال پیدا میکند!
عدالت در این سیستم رعایت شده و حق به حق دار میرسد.
سیستم ما کاملا هوشمند بوده و بعد از مدتی بازدید کنندگان وبلاگ شما را تا حد چشم گیری افزایش میدهد!!!
سایت:
سنتر باکس: www.CenterBox.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد