موج خبری ۱

سیاسی/ اعتقادی/اجتماعی

موج خبری ۱

سیاسی/ اعتقادی/اجتماعی

جزئیاتی از علل دستگیری جعفر پناهی

تابناک نوشت: به دنبال دستگیری جعفر پناهی، فیلمساز، برخی رسانه‌های معاند اقدام به خبرسازی گسترده و شانتاژ درباره وی و علت دستگیری‌اش کردند. 
در حالی که پسر جعفر پناهی در گفت‌وگو با رسانه‌های ضد انقلاب اعلام کرده که در منزل آنها مهمانی برپا بوده، اطلاعات رسیده از منابع آگاه از جزئیات جدیدی حکایت دارد...........

تابناک نوشت: به دنبال دستگیری جعفر پناهی، فیلمساز، برخی رسانه‌های معاند اقدام به خبرسازی گسترده و شانتاژ درباره وی و علت دستگیری‌اش کردند. 

در حالی که پسر جعفر پناهی در گفت‌وگو با رسانه‌های ضد انقلاب اعلام کرده که در منزل آنها مهمانی برپا بوده، اطلاعات رسیده از منابع آگاه از جزئیات جدیدی حکایت دارد.

یک منبع آگاه در این باره به خبرنگار ما گفت: در مراسم کذایی که به ادعای پسر جعفر پناهی مهمانی اعلام شده، جعفر پناهی به همراه دوستان و همکاران خود در حال تهیه فیلمی علیه نظام بوده‌اند که با هوشیاری دستگاه‌های امنیتی و با عملیاتی به هنگام، پرده از اقدامات آنها برداشته شده و وی به همراه همکاران خود دستگیر می‌شود.

وی همچنین گفت: محل زندگی جعفر پناهی از مدت‌ها پیش از انتخابات و به ویژه پس از 22 خرداد امسال به محل ساخت فیلم علیه نظام در راستای کمک به اهداف جریانی خاص تبدیل شده و وی و همکارانش هنگام دستگیری، با هماهنگی بیگانگان و مخالفان نظام در حال ساخت فیلمی علیه نظام بوده و همه دستگیرشدگان (از جمله نزدیکانش) که با حکم قضایی صورت گرفته، همگی از عوامل تهیه فیلم بوده‌اند.

بنابر این گزارش این منبع آگاه همچنین افزود: این فیلم که آقای پناهی و دوستان سرگرم ساختن آن بودند، قرار بوده برای پخش به خارج از کشور فرستاده شود.

گفتنی است، در همین زمینه دادستان تهران نیز درباره دستگیری جعفر پناهی گفته است که وی در مظان ارتکاب برخی جرایم بوده که در پی گزارش‌های رسیده، به دستور قاضی پرونده دستگیر شده و تحقیقات درباره وی در حال انجام است.

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:05 ق.ظ

بازهم دروغ!!!!!

g چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:05 ب.ظ

lie

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد